شنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۷

پاسخ به شرم آورترین 10 سوال ذهن شما

در اینجا ما به شرم آورترین 10 سوال ذهن شما پاسخ خواهیم داد.سوالاتی که نمیتوانید آنها را از دکتر ، دوست یا والدین خود بپرسید

1- آیا آلت تناسلی همسر من بیش از اندازه بزرگ نیست؟
وقتی که با هم رابطه داریم و وی کاملا آن را وارد واژن می کند من احساس درد دارم.آیا مشکل از منه یا از وی ؟

" ساختار واژن به صورتی است که قابلیت ارتجاعی دارد اما نفوذهای عمیق می تواند به جداره ها و عصبهای موجود در انتهای آن فشار وارد سازد. " سوزان تروپین M.D., clinical professor of obstetrics and gynecology
سعی کنین که سکس رو آرام ، با احتیاط و جنتلمنانه برگزار کنید خصوصا وقتی پوزیشنهایی رو انتخاب می کنین که وی در بالا قرار گرفته است. همینطور باید مدام وضعیت خود را اعلام کنید. از پوزیشن Side sleep استفاده کنید. پوزیشنی که هر دو به پهلو بروی زمین خوابیده اید . در این حالت فشار کمتری به واژن وارد می آید و نفوذ عمیقی صورت نمی گیرد. از مواد مرطوب و لیز کننده استفاده کنید اما اگر همچنان درد رو احساس کردید و حس کردید میزان آن تقییری نمی یابد بهتر است پیش دکتر بروید تا یک معاینه فیزیکی برای واژن و همینطور تعدادی از بیماریها بروی شما انجام گیرد.


2- من خیلی بندرت در سکس ارگاسم می شوم.آیا این مورد بخاطر وجود اشکالی در من می باشد؟

احتمالا خیر . موارد بسیاری هستند که در سکس باعث می شوند شما ارگاسم شوید و فقدان آن باعث عدم ارگاسم شما در طول رابطه خواهد شد.وجود عواملی همچون استرس و رابطه بین شما هم می تواند باعث این مورد گردد.برای رفع آن احتیاج به مطالعه مطالب و کتابهای لازمه در جهت بهبود روابط خود دارید.

3- آیا من می توانم ارگاسم رو زمانی هم که پریود هستم تجربه کنم؟

بله - و در حقیقت فکر خوبی نیز هست . می تواند باعث شود که گرفتگی عضلانی واژن و لگن خاصره از بین برود. اگرچه که سکس در این شرایط بخاطر مسائل روانی و بهداشتی چندان توصیه نمی شود و برای ارگاسم شدن محدودیتهای بسیاری وجود خواهد داشت از جمله حساس و دردناک بودن واژن و عدم توصیه سکس دهانی و بیماریها و بسیاری محدودیتهای دیگر. اما اگر فردی قصد ارگاسم داشته باشد بهتر است بدون دخول و با استفاده از ماساژ و تحریک و مالشها دست توسط شریک انجام پذیرد. در مجموع این مورد توصیه نمی گردد.

4- آیا مردان هم دارای مرکز G هستند؟

بله - غده پروستات از داخل و دیواره مجرای مقعد قابل دست یابی است.این همان قسمتی است که مردان در زمان ماساژ مقعدی از آن لذت میبرند. گیر دادید که می خواهید پیداش کنید؟ انگشت خود رو درون مقعد وی کنید و با آرامی در سمت بالا بروی دیواره بدنبال آن باشید (توضیح داده شده در مقاله در این سطر کامل نیست - مترجم ). یا اینکه فضای بین بیضه ها و مقعد را از بیرون به سمت بالا ماساژ دهید.

5- چرا دیواره واژن من بعد از رابطه متورم میشود؟

چیز مهمی نیست. ازدیاد خون در مویرگها همچنان در منطقه باقی مانده است و تخلیه آن احتیاج به زمان دارد.این باعث می شود که واژن تا مدتی متورم بماند و بعد از آن از بین برود

6- من و همسرم دلمان می خواهد که در سکس از دیلدو استفاده کنیم اما می ترسیم که این باعث گشادتر شدن واژن من گردد. آیا این درست است؟

نه. این اتفاق نخواهد افتاد. اتفاقا بسیار عالی هم است که بتوانید با استفاده از دیلدو تمرینات کیگل را انجام دهید و باعث تقویت ماهیچه های واژن خود برای ارگاسمهای بهتر و قویتر گردید. دیلدو برای زوجین در طول رابطه می تواند باعث گردد که مدت رابطه بیشتر گردد و همینطور برای مردانی که دچار زود انزالی هستند تکنیکهای آن توصیه می گردد

7- چرا سر سینه های من در زمانیکه تحریک می گردم سفت نمی شود؟

صفات و خصوصیات افراد در زمانیکه تحریک می شوند با یکدیگر کاملا تفاوت دارد. اگر شما با وجود موردی که می گویید در سر سینه شما وجود دارد همچنان از ناحیه سینه تحریک می شوید باید گفت که شما کاملا نرمال هستید

8- چرا بیضه های شریک جنسی من در طول رابطه گم می شوند!؟

ماهیچه های مربوطه در آن منطقه در طول رابطه کیسه بیضه را به سمت بالا می کشاند و گاهی هم واقعا بیضه ها در اثر این پدیده بداخل بدن فرو می روند. مرد می تواند با آرامی آنها را سر جای خود برگرداند اما بگذارید آنها همان بالا بمانند چون در پایین درجه حرارت بسیار بالاست و این برای سلامت و حاصلخیزی اسپرمها ضرر دارد. بهتر است که وی یک چک آپ توسط دکتر نیز بشود تا دیگر جای نگرانی باقی نماند
9- آیا می شود من به کاندوم آلرژی داشته باشم؟
زمانیکه همسرم از کاندوم استفاده می کند من دچار حساسیت ترشی واژن می شوم.
سعی کنید که تفاوت موجود رو در خودتون بدرستی دریابید. تحریکات در واژن می تواند بخاطر وجود جنس لاتکس در کاندوم باشد نه ترشی واژن. درنتیجه قبل از اینکه برای خودتون نسخه بپیچید بهتر است که خود را به دکتر نشان دهید تا مشخص گردد مسئله دقیقا چیست.سعی کنید همسرتان را تشویق کنید تا قبل از رابطه شما را کاملا تحریک گرداند. سعی کنید از کاندومهایی با جنس دیگر استفاده کنید. حتی کاندومهای زنانه رو هم مد نظر بگیرید.

10- آیا راهی وجود دارد که من بتوانم مزه منی همسرم را تقییر دهم؟

رژیم غذایی وی را عوض کنید.مردانی که مقدار زیادی چای ، قهوه ، آبجو ، مشروبات الکلی و سیگار و حتی گوشت مصرف می کنند دچار مزه نا مناسبی در منی خود هستند. میوه جات از جمله کیوی ، هندوانه ، آناناس می تواند مزه منی را سبکتر نماید.

هیچ نظری موجود نیست: